Ismerj meg minket!

Rólunk

Rólunk

Keresztes Anita vagyok, az Enigma Könyvelő Iroda alapítója és vezetője.

2003-ban alapítottam a könyvelő irodát.

Tevékenységem fő célja, hogy rugalmas megoldásokat nyújtsak ügyfeleimnek, támogatva őket az adminisztratív terhek csökkentésében, és a pénzügyi tervezésben.

Ügyfeleim számára nem csak könyvelési szolgáltatást kínálok, hanem egy megbízható üzleti partneri kapcsolatot is, ahol az üzleti céljaik elérésében számíthatnak rám és csapatomra.

25 éves könyvelői tapasztalattal rendelkezem, pályafutásom során mindig arra törekedtem, hogy mindenki számára érthetővé tegyem a számok nyelvét.

Ügyfélköröm változatos: egyénivállalkozások, kis- és középvállalkozások , amelynek tulajdonosi köre belföldi és külföldi természetes- és jogi személlyel rendelkeznek. 

Ügyfélkörömben megtalálható még a fentieken kívül számos nonprofit civil szervezetet, melyek tevékenységi köre szinte felölel minden területet (egészségügy, sport, oktatás és tudomány)

Számunkra fontos a bizalom és a hosszútávú tervezés az ügyfelekkel.

Kövess minket a közösségi oldalainkon is!

Kövess minket a közösségi oldalainkon is!

Küldetésünk

Az Enigma Könyvelőiroda küldetése az, hogy a digitális kor követelményeihez igazodva és a fenntarthatóság jegyében nyújtson kiváló szolgáltatást ügyfeleinek. Célunk a papírmentes iroda létrehozása és működtetése, hogy hozzájáruljunk a környezetvédelemhez és egyszerűsítsük ügyfeleink mindennapi életét.

Hogyan tesszük mindezt?

Az igazi hatékonyság érdekében törekszünk a digitalizációra, és arra, hogy a papírhasználatot minimálisra csökkentsük. Az online számlafeltöltés lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy egyszerűen és kényelmesen töltsék fel számláikat az általunk kínált BillCity rendszeren keresztül. Ennek eredményeként dokumentumaink digitális formában kerülnek tárolásra, ami biztonságos és környezetbarát megoldást kínál.

Az ügyfelek számára lehetővé tesszük a cégük gazdasági helyzetének egyszerű és gyors nyomon követését az online felületünkön keresztül. Ezáltal betekintést nyerhetnek pénzügyeik alakulásába bárhol és bármikor.

Felkészültünk arra, hogy a cégek banki ügyeit online kezeljük, így minimalizálva a papírhasználatot és növelve az ügyintézés hatékonyságát.

Figyelemmel kísérjük minden ügyfelünk ügyfélkapuját, ezáltal valós idejű hozzáférést kapunk az ügyfeleink pénzügyi adataihoz és dokumentumaihoz. Ez lehetővé teszi számunkra az azonnali reagálást, gyorsabb és hatékonyabb könyvelési folyamatokat biztosítva.